Podpisi peticijo - posameznik Podpiši peticijo (posameznik) št. podpisov:
2037

seznam >>
Podpri peticijo - organizacija Podpri peticijo (organizacija) št. podpisov:
20
seznam >>

Zakonske pobude za permanentno sofinanciranje nevladnih organizacij, ki delujejo na področju zdravja 305.26 Kb
Zbiranje podpisov se je končalo 14.01.2010, ko so bile zakonske pobude za sofinanciranje nevladnih organizacij na področju zdravja predane Ministrstvu za zdravje RS, direktorici Direktorata za javno zdravje, Mojci Gruntar Činč, dr.med.
Kontakt: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript.

Najlepše se zahvaljujemo vsem posameznikom in organizacijam za izraženo podporo Peticiji za tobačni evro!

Slovenska zveza za tobačno kontrolo s 30 organizacijami v vsebinski mreži vabi k podpisu podpore za

NVO PETICIJA ZA TOBAČNI EVRO
SOFINANCIRANJE NEVLADNIH ORGANIZACIJ NA PODROČJU ZDRAVJA

Za kaj se potegujemo:

Del sredstev, ki jih država že dobi z davkom na prodane tobačne izdelke, bi se namenil za sofinanciranje programov in akcij, ki jih izvajajo nevladne organizacije na področju varovanja zdravja.

NVO, ki delujejo na področju zdravja, delujejo v smislu:
- preventive rabe tobaka, alkohola, prepovedanih drog;
- preventive srčno žilnih in drugih kroničnih bolezni, sladkorne bolezni tipa II, preventive nezgod in nesreč;
- promocije zdravega življenjskega sloga na področju prehrane, vzdrževanja zdrave telesne teže in telesne aktivnosti;
- osveščanje javnosti o zdravem načinu življenja in dejavnikih bolezni;
- zagotavljanje boljšega dostopa prebivalcev do ustreznih informacij;
- zdravstvenovzgojne dejavnosti in spodbujanje take kakovosti življenjskega sloga, ki varuje in krepi zdravje;
- skrb za duševno zdravje.

NVO varujejo naše zdravje, podprite nas s svojim podpisom.

Hvala!

Komentarji (45)

Pojasnilo obiskovalcem spletne strani
Simon Delakorda
Maribor, 8. september 2009

Pojasnilo obiskovalcem spletne strani

Ob branju vaših komentarjev, smo opazili, da je prišlo do enačenja Peticije Tobačni evro z drugimi pobudami za dopolnitev Zakona o omejevanju uporabe tobačnih izdelkov - ZOUTI.

Peticija Tobačni evro govori o sofinanciranju nevladnih organizacij (NVO), ki delujejo na področju zdravja. To pomeni, da bi se 1 EUR od prodane škatlice cigaret (del trošarine, ki jo od prodaje tobačnih izdelkov dobi država) namenil za izvajanje programov in projektov nevladnih organizacij na področju zdravja v procesih varovanja zdravja, promocije zdravja in zdravstveno vzgojnega dela na področju preprečevanja kroničnih nenalezljivih bolezni in vodilnih dejavnikov tveganja smrtnosti v Sloveniji.

Tako bi se Slovenija pridružila štirim državam, ki so že uspele vzpostaviti poseben račun, na katerega se steka del sredstev od prodaje tobačnih izdelkov.

Peticija Tobačni evro prav tako ne vpliva na ceno tobačnih izdelkov, le-ta je določena v skladu z Direktivo Evropske unije.

V tej razpravi objavljamo le sporočila, ki se vsebinsko nanašajo na Peticijo Tobačni evro.

Prosimo vas, da v razpravi upoštevate standarde medmrežnega bontona oz. spletno etiko komuniciranja; kar v praksi pomeni, da se z objavo komentarja zavezujete:

- da ne boste objavljali sporočil z zlonamerno, žaljivo, nespodobno, sovražno in grozečo vsebino, ali na kakršenkoli način žalili tiste, ki imajo drugačno mnenje;

- da boste pisali spoštljivo, čeprav se ne strinjate z mnenjem pobudnika Peticije Tobačni evro ali z mnenjem drugih uporabnikov;

- kritike naj bodo konstruktivne in utemeljene;

- uporaba velikih črk pri komunikaciji je prepovedana, saj pomeni vpitje, kričanje ali jezo


V primeru, da vaše sporočilo ne upošteva zgoraj navedene kriterije medmrežnega bontona, si administrator spletne strani pridržuje pravico, da vašega komentarja ne bo objavil.

Slovenska zveza za tobačno kontrolo (SZTK)
http://www.tobak-zveza.si/
Slovenska zveza za tobačno kontrolo (SZTK) , avgust 31, 2009 | url
...
0
Se strinjam z vpeljavo tobačnega evra.
Grega , avgust 31, 2009
...
0
SPOŠTOVANi
To, da tobak - kajenje ni zdravo se strinjam a v mejah razumnega.Ni mi všeč farizejstvo in pristranskosti, ki se dogajajo bolj zaradi nekakšnega dokazovanja kot iz konkretnih nedvomnih ugotovitev zdravstvene stroke.To, da nekdo zboli za rakom na plučih zato ker je kadilec in ne bi zbolel, če ne bi bil je, če zadevo resno obravnavamo nemogoče trditi. So ljudje in to celo veliko ljudi, ki nikoli niso kadili niti niso bili v stiku z tobakom kot pasivni kadilci pa so zboleli in drugi, ki kadijo pa imajo boljša pljuča od nekadilcev.
Kolikor vem smo tobak dobili iz Amerike pa nikoli nisem nikjer zasledil tozadevne obolelosti pri domačinih indijancih. Poznam in sem poznal veliko starih ljudi, ki so kadili "kot turki" in bili povsem zdravi pri 87, 96,99 itd.
Sam kadim že cca 42 let,po nedavnem "generalnem" pregledu imam povsem zdravo ožilje, pljuča z kapaciteto športnika, srce je v odlični formi in mi je bilo edino svetovano naj še naprej živim enako aktivno kot doslej ker imam menda " športno srce" in bi poležavanje bolj škodilo kot koristilo in to ob cca 40 cigaretah dnevno.
Kaj ko bi Spoštovani sovražniki tobaka posvetili več pozornosti "drogerašem" in jih obdavčili namesto, da iz našega denarja nudite cel kup zastonj storitev od igel do metadona in še in še, pa so le zasvojenci brez hrbtenice in večinoma niso naredili še nič za skupnost katere breme so zaradi nesposobnosti boriti se za svoj obstoj in dobrobit vseh.
Kaj je z alkoholom, kje je logika, da je 2 dcl soka dražje kot 5 dcl piva itd. Zakaj ne zbirate tozadevnih podpisov peticij za ukinitev alkohola oziroma za ustrezno obdavčitev in znižanje davka na brezalkoholne pijače ?.
Kako, da kot tako zaskrbljeni za zdravje ljudi ne poveste odkrito, da so veliko bolj škodlivi razni konzervansi, pesticidi, in cel kup strupov, ki so prisotni v današnji industrijski prehrani.
Spoštovani, nikakor ne mislim trditi, da je tobak in kajenje zdravo, trdim pa, da je še veliko bolj škodlivih stvari, ki jih modro zamolčite iz raznih vzrokov in razlogov. Nič nimam proti Vaši ideji podražitev sam bom kadil brez Vašega žegna in verjetno bo to počelo še veliko drugih. Veste pri 60 letih starosti vidim, da danes dejansko kadi več mladih kot v moji mladosti. Nekaj k temu pripomore prav Vaša trmasta anti propaganda, kot strokovnjaki bi morali vedeti, da prav pri mladih najbolj vleče prepovedano. Če tu razmislimo še o dejanskem kratenju osnovnih pravic samoodločbe in razslojevanju ljudi na "dobre - nekadilce" in " slabe - kadilce", na izsiljen pregon kadilcev iz javnih prostorov itd. pridemo do povsem realne možnosti sprožitve Ustavne presoje zakonitosti diskriminacije populacije z določenimi navadami. Enako moteče in nezdravo je dopuščanje uporabe vozil z neekološkim izpustom, pa Bog ne daj, da bi kdo obdavčil dodatno recimo Vaš avto, ki ga pozimi recimo še veselo ogrevate pod sosedovim oknom.
Zato Spoštovani " zdravi " borci za zdravo življenje malo bolj strpno, svet je kot pravite namenjen za vse in nihče nima pravice preko meje, ko začne kratit pravico drugega. Ste o tem razmislili?
Ko mi bo kdo definitivno dokazal pet primerov, ki dokazujejo da je človek umrl samo zaradi kajenja in ni bilo tu nobene druge okoliščine potem bom verjel v z Vaše strani podano trditev, da je izrecno tobak kriv za raka na pljučih. Do takrat pa se sicer strinjam, da lahko v določeni kombinaciji pač doprinese k poslabšanju ali morda pospeši razvoj nikakor pa ne, da je edini krivec.
Ali So ljudje, ki ne kadijo res toliko boljši od kadilcev ? Poznam zdravnike, akademike, sodnike, inženirje in politike, ki še kako kadijo pa so in zdravi , stari in drznem si trditi nič manj pametni od Vas ustanoviteljev teh združenj za gonjo proti nečemu kar je trenutno aktualno. Rezultate so podobni kot v času prohibicije v ZDA, več šverca in zaslužka za nekatere in pogojno več mladih kadilcev, ki si pač ne dajo kratit pravic.Poglejte po lokalih, edini z Vaše strani dosežen napredek je v tem, da sedaj pijejo in kadijo zunaj pod sevalniki in je večja potencialna možnost za dodatni prehlad in obolenja.
Želim Vam še veliko tozadevnih uspehov in zadovoljstva pri kratenju tujih pravic, kar nekaterim povzroča očitno prave užitke. Koliko je to zadeva na katero je človek lahko ponosen pa je stvar presoje posameznika.

S Spoštovanjem Hinko MUROVEC
HINKO MUROVEC 1950 Lj. , september 01, 2009
...
0
Sto procentno se strinjam s predhodnikom! Tudi sam nisem ravno mnenja,da je kajenje zdravo. A zgoraj navedenemu bi lahko dodali še ogromno nezdravih stvari,s katerimi nas vsakodnevno posiljujejo v reklamah.ZELO me moti odnos do kadilcev, ki smo po mnenju nekaterih slabši ljudje!??O tem razpravljati je nesmiselno!ŠE BOLJ me moti,da 3 dcl fante + 2 dcl mineralne vode(po domače: ora s kislo)stane občutno več,kot steklenica piva!!Najverjetneje zato,ker so mehurčki z umetno aromo pomaranče bolj zdravi...??Da ne primerjam cene za pol litra naravnega soka,za katerega že moraš biti pravi 'mali' bogataš,da si ga lahko privoščiš!?Zakaj se ne borite za McDonald's evro??Mogoče zato,ker je to zdrava hrana??Še posebej za naše otroke??S kakšno pravico posegate v naše življenje??Pregnali ste nas iz javnih prostorov,pljuvate po nas in še vedno nam legalno !! prodajate nikotin,katran in ogljikov monoksid. Nihče vas ne sili biti s kadilcem!!! Bolj vas ogrožajo plini in dim iz avtomobilov, tovarn!!! Tu bi verjetno lahko zaslužili kaj več, kot 1 evro !? Tudi dnevi boja proti čemerkoli imajo zgolj kontra učinek. Kot kadilca me le spomnijo na cigareto - in to večkrat na dan !!
Saj bi človek lahko še marsikaj napisal... a zakaj bi se razburjal. Raje si bom eno prižgal. Doma, v svojem stanovanju, kamor zaenkrat (kako dolgo še ?) NIMATE vstopa!!!

(Prosimo, da pri izražanju mnenj in stališč upoštevate načela vljudnega in kulturnega komentiranja ter se izogibate sovražnemu govoru.)

Tole opozorilo je čisto na mestu, ker nas primitivne, nekulturne 'ljudi' brez prave vzgoje in olike rado zanese...
Pa dolgo in malo bolj strpno življenje Vam želim ;)
Zvone iz Celja
Zvone , september 04, 2009
...
0
Spoštovani gospod Hinko: V večini se strinjam z vašim pisanjem, čeprav morate razumeti, da je odpor do kadilcev posledica dolgoletnega posiljevanja s cigaretnim dimom, ki smo mu bili priča v večini javnih prostorov.
Namen mojega pisanja pa je opozoriti na vaše sprenevedanje o škodljivosti kajenja. Seveda ni možno nedvoumno dokazati, da je vzrok neke bolezni v kajenju, vendar pa vzorec bolnikov in njihove navade pogosto pokažejo na pravi vzrok. Tudi sklicevanje na neke dolgožive kadilce je prejkone dokaz, da se zavedate škodljivosti, vendar pa hočete svojo razvado na vsak način opravičiti, pred drugimi in pred sabo. Če ste pri teh letih še zdravi, pa je to le uspeh vašega organizma, da se je toliko časa ubranil pred škodljivim delovanjem cigaretnega dima, s katerim ga zavestno posiljujete velik del življenja. Imate srečo!

S spoštovanjem
Božidar
Božidar , september 04, 2009
...
0
Ne bom rekla, da ne razumem poant, ki jih navajaga g. Zvone in g. Hinko, pa vendar so obtožbe o tem, da so bili "izgnani" iz javnih prostorov in da gre pri tem za diskriminacijo nekoliko pretirane. Prav tako lahko jaz kot nekadilka zagovarjam mnenje, da bi bilo dovoljeno kajenje v restavracijah diskriminatorno do mene. Ne glede na debate o škodljivosti kajenja za zdravje, ne morem mimo tega, da ima cigaretni dim močan in za mnoge neprijeten vonj. In jaz zelo rada pojem svojo hrano brez tega, da ga voham. Tudi zelo všeč mi je, da po obisku javnih prostorov ne smrdim po dimu. Gre za vonj, ki se vžre v lase, v obleko, ki ostane tudi v avtu, pa čeprav ni v njem nihče kadil.

Ne glede na zgoraj izraženi mnenji o obstoju številnih drugih škodljivih substanc v našem življenju, se mi zdi, da vendar ne gre dajati v nič vseh rezultatov raziskav o vplivu kajenja na zdravje. Preveč so konsistentne, da bi bile nepomembne. Strinjam se, da ljudje zbolevajo in umirajo zaradi številnih razlogov in da je treba posvetiti pozornost tudi njim, ampak tudi kajenje je eden od njih in posledično povzročitelj ne le velike žalosti in trpljenja, temveč tudi gospodarske škode in moje mnenje je, da je pravilno, da se uvede "tobačni evro".

Zanimivo je tudi sklicevanje na strpnost, enakopravnost in prepoved diskriminacije ter hkratno udrihanje po odvisnikih od prepovedanih drog. Odvisnost je odvisnost ne glede na obliko v kateri pride, tudi tista od tobaka. Razumski argumenti je ne bodo naredili v nekaj, kar ni. Je ne bodo spremenili v neškodljivo navado, kot npr. jutranja skodelica čaja ali kruh in marmelada za zajtrk. Predvsem pa je dejstvo, da je odvisnost bolezen, pa če so pljuča zdrava ali ne.
Tadeja , september 04, 2009
...
0
Sama sem bila kadilka dolga leta. Pokadila sem minimalno 40 cigaret dnevno. Že kakšnih 10 let ne kadim nič več. Zelo sem zadovoljna sama s seboj. Moje stanovanje ne smrdi, zavese so čiste, sama dišim po svežem, skratka vse moje življenje se je 100% spremenilo na bolje. Ne zagovarjam nobene strani, vendar naj le povem, da me peče vest, ker sem svoje otroke, sebe, prijatelje, ki so tudi večinoma kadili izpostavljala cigaretnemu dimu. Če samo pomislim, kako smo v lokalih jedli in obenem vdihavali cigaretni dim, ki je bil, kar sem tudi priznavala tudi meni neprijeten, zoprn in smrdeč. V službi na del. mestu je bilo enako. Nekadilci so morali z nami potrpeti in zelo trpeti, ker jih ni ščitila niti zakonodaja, niti mi, kadilci se jih nismo usmilili, niti jih nismo hoteli razumeti. Hvala bogu, da je vsaj zakonoddaja posegla vmes, hvala bogu, da sem zmogla dovolj značajnosti, da sem prenehala. Da pa se deli ljudi na dva sloja, torej, da se počutijo kadilci manvredne, ni problem ali krivda nekadilcev, temveč kadilcev samih. Sami se razslojujejo zaradi nekorektnega obnašanja, ko vidijo samo sebe in svoje potrebe, se ne znajo obnašati korektno do soljudi, ki smrdljivega dima ne prenesejo itd. Nihče jih ne postavlja v pozicijo drugorazrednosti. Vsak kadilec to stori sam! Zato naj se nikar ne pritožuje, naj se nikar ne smili samemu sebi, naj nikar ne joka in stoka. Vsak človek, ki je sposoben, da odgovarja za svoja dejanja, ima možnost in sposobnost, da preneha s slabimi razvadami, če pa misli, da tega ne zmore, naj bo vsaj korekten in spoštljiv do drugih - le tako bo lahko tudi sam spoštovan in le tako lahko pričakuje in zahteva povraten korekten in spoštljiv odnos.
Dragi kadilec, zelo te bom spoštovala, če mi ne boš na vsakem koraku puhal dima in smradu v obraz, če mi ne boš povzročal dodatnega dela, ker bom prišla vsa smrdeča domov iz lokala in se bom morala najprej umiti, oprati oblačila itd...
Je res: nihče naj nikogar ne omejuje, da bi počel, kar želi. Kadilci naj pač kadijo, če hočejo in če morajo. Toda, tudi noben kadilec nima pravice, da omejuje druge, jih prikrajša za čisti zrak v javnih prostorih, kdo ima pravico, da puha vame oblake dima, da me osmraja, da mi krati vdih svežega zraka, da me s smrdljivim dimom sili na bruhanje, mi povzroča slabosti in glavobol.
Tako torej, dragi kadilci - nihče vas ne degradira v slabšo vrsto državljanov, to s svojim nekorektnim obnašanjem počnete sami.
Pa da se razumemo, res ne vsi, toda slabo luč pa mečete na vse tisti, ki mislite, da ste bogovi in da bi morali vsi drugi trpeti samo zato, da boste vi uživali ob eni cigaretki -, pa še eni, pa še eni, pa še eni, pa še eni... dokler nismo vsi zaviti v dim da se niti ne vidimo, nas pečejo oči, smo vsi vrtoglavi... in imamo naslednji dam mačka,nas pečejo dihala in nas duši, kot bi imeli naduho. a ja, gospe in gospodje kadilci: dovolj vas imamo in vaših večnih in jokavih pritožb, kako ste odrinjeni na rob. (Ni težko stopiti iz roba v sredino korektnih, če želiš postati korekten, če pa tak nočeš biti, ostani na robu, tja si se postavil čisto sam! Za vse si kriv čisto sam!)
Če bi se rad počutil vreden poštene družbe, to lahko postaneš takoj, prenehaj kaditi v javnih prostorih, ni težko vzdržati, ko se navadiš, pokadi tisto cigaretko tam in takrat, ko z njo ne omejuješ drugih in ne kratiš njihovih pravic. Verjemi, povsod boš dobrodošel, nihče te ne bo degradiral ali postavljal na drugi tir.
Pa lepe pozdrave vsem korektnim in razumevajočim!
Irena
Irena , september 04, 2009
...
0
Predlagam, da se poleg tobačnega evra uvede predpis, po katerem bi morali kadilci na vidnem mestu na obleki nositi določeno oznako. Tako bi državljani lahko takoj identificirali osebo, ki je vsled navedenih dejstev nevarna sebi in okolici.
Darien , september 04, 2009
...
0
Lol.Pa ka še?
M , september 04, 2009
...
0
Kot kadilec se počutim drugorazrednega. Strinjam se, da v prostorih kjer kadilci in nekadilci moramo biti skupaj, se pač ne kadi. Da pa država poseže v življenje kadilca in prepove kajenje v lokalih kamor lahko nekadilec/kadilec gre ali pa ne. Upravitelj lokala bi se lahko sam odločil, ali se bo v njegovem lokalu kadilo ali ne.
V Istambulu sem moral na letališču čakati 8 (osem) ur, pa nimajo nobene kadilnice, hkrati pa so v brezcarinski prodajalni prodajali na kupe cigaret. Meni je to totalna zajebancija v glavo.
Država naj prepove prodajo cigaret pa bomo vsi nehali kaditi. Vendar se to ne bo zgodilo ker ima državni proračun od tobaka mnogo. Kadilci smo za državo koristni. V proračun prispevamo več, mlajši umiramo (manj penzij) in manj stanemo zdravstveno blagajno.
Vsi kadilci nahajmo kaditi, pa se bo država spomnila davek na čist zrak, ali pa kaj podobnega. V tem trenutku bomo pa zopet vsi enakopravni.
V tridesetih letih sem zakadi dvosobno stanovanje, ali nisem že dovolj prispeval? Zakaj se pa na bencin ne obesite, boste več dobili.
Ustanovimo ligo za enakopravnost kadilcev.

Pa zakajen pozdrav
Jože

PS
Tako sem bil jezen, ko sem to tipkal, da nisem nobenega pokadil.
Jože , september 04, 2009
...
0
Kaj, res nimate kakšnega boljšega razloga, da postanete pomembni? Pustite nas kadilce pri miru, smo tudi brez vas dovolj zatirani in se spomnite raje kakšno stvar, ki bo vsem v korist in ne predvsem vam.
Matjaž , september 05, 2009
...
0
DARIEN, nekoč je že bil človek, ki je enako "nedolžno" začel in kmalu pripenjal Židom " Davidovo zvezdo". Zato dragi po večini " ozdravljeni " odvisniki očitno v veliki meri nasledniki vsaj enako ozdravljenega pokojnega dr. Rugla nikar ne bodite prepričani v v prenešenem pomenu veljavno " en narod ena rasa" taki ekstremizmi, ki kratijo pravice vsem drugačnim so najbolj nevarni in tudi odraz ljudi z lastnostmi nekoč že obsojenimi od vsega sveta.

Eno je razumno in smotrno prepovedati nekaj brez kršenja človekovih pravic drugo pa povsem nacistično in ekstremistično izražanje želja po totalni degradaciji drugačnih. To kar sedaj počnejo ta združenja je že viktimizacija, na robu Ustavnosti. Morda je v vsem tem cirkusu tudi kdo z zdravim razumom sposoben presoje kje je razumna meja.
Hinko MUROVEC , september 05, 2009
...
0
Meni ste slabi.

Slabi , september 05, 2009
...
0
159.962,00€ nas stane tale peticija.
Pozdravljamo vse spoštovane komentatorje pred mano! Zavedati se moramo, da je borba za okolje brez cigaretnega dima že zdavnaj dobljena, ker je prepovedano kaditi praktično povsod. Vendar so si iz borbe za čisto okolje in zdravo življenje nekateri naredili zelo konkreten posel, borba pa je postala sama sebi namen in vir zaslužka.

CITAT iz "http://www.tobak-zveza.si/default.asp?lang=sl&tip=vsebina&str=197":

Projekt traja od 03.04.2009 do 10.10.2010. Višina celotnih stroškov projekta je ocenjena na 175.882,00€, od tega znaša višina upravičenih stroškov projekta 159.962,00€. Upravičencu bo sofinanciranih 100% upravičenih javnih izdatkov, ki jih 85,00% prispeva Evropska unija in 15% Republika Slovenija.
KONEC citata

Menim, da so stroški projekta strahovito napihnjeni. Vsebinsko pa sem zelo PROTI peticiji.
Franc , september 06, 2009
...
0
(...Del besedila odstranjen v skladu s kriteriji medmrežnega bontona, ki veljajo za za komentiranje spletne peticije za Tobačni evro (Slovenska zveza za tobačno kontrolo)...).
Jaz se bivši kadilec in me zelo zanima zakaj se vsi spotikajo ob kadilce in tobačne izdelke ter zganjajo tak hrup kako so tobačni izdelki in kajenje škodljivo in zatirajo kadilce,ki so prav tako ljudje kot nekadilci še boljši saj več prispevajo v državno blagajno kot nekadilci,nobena vladna ali nevladna organizacija ozirama taki ki na vse pretege vpijejo kako je cigaret škodljiv in smtnonosen se pa nikoli ne znašajo nad delovnimi pogoji v tovarnah pri delodajalcih delom in podobno kjer je ogroooomno bolj škodljivo in strupeno in ogroža zdravje in življenje zaposlenih a to je pa v redu,očitno halooo.
Res sem zgrožen ko vidim takšne peticije ki se jih nekateri izmišljujejo ker tob.ever bi bil namenjen samopožrtnim tajkunom se ve kkako delajo v naši državi.
Jaz sem bivši kadilec in sem totalno zgrožen,ko vidim kaj se dogaja zato z vsem srcem podpiram kadilce ker se ve če bodo danes zatrli kadilce bodo jutri druge in tako naprej.
Kdor je za peticijo (...Del besedila odstranjen v skladu s kriteriji medmrežnega bontona, ki veljajo za za komentiranje spletne peticije za Tobačni evro (Slovenska zveza za tobačno kontrolo)...) bo imel evrsko korist od tega,zato bi prosil vse organizatorje in tiste ki so se spomnili te peticije naj raje premišljujejo kaj bolj pametnega ki bo pomagalo vsem ljudem in ne samo njim.
mirko
Mirko , september 06, 2009
...
0
Lep pozdrav.Bo se z enim od predhodnikom strinjal.(...Del besedila odstranjen v skladu s kriteriji medmrežnega bontona, ki veljajo za za komentiranje spletne peticije za Tobačni evro (Slovenska zveza za tobačno kontrolo)...) Pa nebo niti pobiranja davkov.Ko so uvedli zakon o kajenju gostinskih lokalih koliko lokalov je preživelo??? koliko delovnih mest ?? In s tem se je takoj videlo kolko nekadilcev!! hodiv lokale ?? sploh ne zahajate toliko v lokale kot kadilci!Poglej si npr.nemčijo dostibolj razvita država kako imajo to porihtano?v lokalih al za kadilce al ne ali pa kar obojno (kadilnica). (...Del besedila odstranjen v skladu s kriteriji medmrežnega bontona, ki veljajo za za komentiranje spletne peticije za Tobačni evro (Slovenska zveza za tobačno kontrolo)...)
Lp,Matej
Matej , september 06, 2009
...
0
zelo 'prjetno' je videti maldo mamico ki zunaj v parku prižiga cigareto za cigareto in ves dim piha naravnost v zibelko svojega dojenčka. res odgovorna mama in državljanka, ki ji sedaj poizkušamo odvzeti pravico do zastrupjanja svojih otrok.
lojze , september 06, 2009
...
0
Kadim in živim v ZASAVJU-kaj je bolj škodljivo za zdravje??????Obolelost za rakom je v našem rajonu zelo velika-so krivi cigareti,ja samo oni bolj veliki,ki štrlijo v nebo in izpuščajo bolj nevaren dim kot je tobačni.
Lepe pozdrave iz zasavja!

Lilijana M.
lilijana , september 07, 2009
...
0
"tisti, ki mislite, da ste bogovi in da bi morali vsi drugi trpeti samo zato, da boste vi uživali ob eni cigaretki -, pa še eni, pa še eni, pa še eni, pa še eni..."

"če pa tak nočeš biti, ostani na robu..."

"Če bi se rad počutil vreden poštene družbe..."

"da se poleg tobačnega evra uvede predpis, po katerem bi morali kadilci na vidnem mestu na obleki nositi določeno oznako..."

Irena,Darien... Je tole sploh vredno komentarja ????

Vajine družbe si pa nikakor ne želim biti vreden !!!!!!!!!!!!!!!!

ps. Bivši kadilci so potrjeno najhujši PRIDIGARJI !!

ps.1 Zanimivo bi bilo imeti še eno možnost odločitve: STROGO PROTI PETICIJI !!

Živi in PUSTI živeti... Zvone iz Celja
Zvone , september 07, 2009
...
0
ma kaj pa ko bi še uvedli netobačni evro. kdor ne kadi in ne plačuje trošarin iz cigaret pa naj plačuje netobačni evro - morda bo pa država tako dobila več denarja. mislim s kakšno pravico si vi to privoščite - (...Del besedila odstranjen v skladu s kriteriji medmrežnega bontona, ki veljajo za za komentiranje spletne peticije za Tobačni evro (Slovenska zveza za tobačno kontrolo)...)
pero , september 07, 2009
...
0
"Zahtevamo od Ministrstva RS za zdravje, predsednika države in predsednika vlade RS, da se sprejme Tobačni evro, kar pomeni ustanovitev Fundacije, v katero bi se iztekal del sredstev, ki jih dobi država v proračun od trošarin na tobačne izdelke."
A kar zahtevate. Ne morem verjeti. A kadilci nismo ljudje????? Če pride s strani vlade do kakšnega sprejetja tega, kar vi zahtevate, potem bom vsaj vedel v kakšni bedasti državi živimo. Upam, da se bo našlo še kakšno društvo kadilcev, ki bo "zahtevalo od vlade in predsednika", da se uvede "netobačni evro" za vse, ki delajo v takšnih društvih, kot je vaše. Kaj vse pa ne škoduje. Postanite še potem društvo proti mcdonaldsu in proti burger kingu. Pa društvo proti uporabi vozil, društvo za zaprtje vseh tovarn, društvo proti gaziranim pijačam, društvo proti mesu. Zgleda, da se v tej državi še da pošteno "ropat" ljudi s podporo države. Se opravičujem glede besed ampak (...Del besedila odstranjen v skladu s kriteriji medmrežnega bontona, ki veljajo za za komentiranje spletne peticije za Tobačni evro (Slovenska zveza za tobačno kontrolo)...) pa taka država pa (...Del besedila odstranjen v skladu s kriteriji medmrežnega bontona, ki veljajo za za komentiranje spletne peticije za Tobačni evro (Slovenska zveza za tobačno kontrolo)...) pa vaše društvo
pero , september 07, 2009
...
0
www.kadilci.net / protikadilska-peticija /
Zvone , september 07, 2009
...
0
Ker sem kadilec se moram tudo jaz oglasiti. Predlagam, da uvedemo euro za vsak škodljiv izpust iz kateregakoli vira (izpusti iz tovarniških dimnikov, avtomobilski izpusti, od cigaret...), pa še euro na uživanje zdravju škodljivih sunstanc (alkohol, mamila ipd.). Po mojem bi tak ukrep resnično napolnil državno in vse ostale blagajne, ki bi lahko pristavile lončke. Pri tej kampanji me moti samo to, da se kot vedno stvari ne polotite temeljito, zato dobi človek vtis, da gre pri vsem tem samo za sprenevedanje in kot kaže politične ambicije predlagateljev. Lep pozdrav in uspešno kampanjo.
Zdene , september 07, 2009
...
0
Kako nebom jezen, če pa takšne bedarije streljate...
(...Del besedila odstranjen v skladu s kriteriji medmrežnega bontona, ki veljajo za za komentiranje spletne peticije za Tobačni evro (Slovenska zveza za tobačno kontrolo)...)
Tobačni € za kaj? Za vašo dobro voljo, ker nimate drugega dela? Kakšen € boste pa vi prispevali?

Kako ste (...Del besedila odstranjen v skladu s kriteriji medmrežnega bontona, ki veljajo za za komentiranje spletne peticije za Tobačni evro (Slovenska zveza za tobačno kontrolo)...)
Zadihtaj svoja vrata in ne jamraj...
Ko se pa pes dere noč in dan nasproti mojih vrat je pa vse vredu?

Oprostite, vendar ljudje na tem planetu odkrivamo nove meje (...Del besedila odstranjen v skladu s kriteriji medmrežnega bontona, ki veljajo za za komentiranje spletne peticije za Tobačni evro (Slovenska zveza za tobačno kontrolo)...)
... , september 08, 2009
...
0
...na vidnem mestu določeno oznako?

Lepo vas prosim ljudje! In vi ste normalni?

... , september 08, 2009
...
0
Pojasnilo obiskovalcem spletne strani

Ob branju vaših komentarjev, smo opazili, da je prišlo do enačenja Peticije Tobačni evro z drugimi pobudami za dopolnitev Zakona o omejevanju uporabe tobačnih izdelkov - ZOUTI.

Peticija Tobačni evro govori o sofinanciranju nevladnih organizacij (NVO), ki delujejo na področju zdravja. To pomeni, da bi se 1 EUR od prodane škatlice cigaret (del trošarine, ki jo od prodaje tobačnih izdelkov dobi država) namenil za izvajanje programov in projektov nevladnih organizacij na področju zdravja v procesih varovanja zdravja, promocije zdravja in zdravstveno vzgojnega dela na področju preprečevanja kroničnih nenalezljivih bolezni in vodilnih dejavnikov tveganja smrtnosti v Sloveniji.

Tako bi se Slovenija pridružila štirim državam, ki so že uspele vzpostaviti poseben račun, na katerega se steka del sredstev od prodaje tobačnih izdelkov.

Peticija Tobačni evro prav tako ne vpliva na ceno tobačnih izdelkov, le-ta je določena v skladu z Direktivo Evropske unije.

V tej razpravi objavljamo le sporočila, ki se vsebinsko nanašajo na Peticijo Tobačni evro.

Hvala za razumevanje.

Slovenska zveza za tobačno kontrolo (SZTK)
http://www.tobak-zveza.si/
Slovenska zveza za tobačno kontrolo , september 08, 2009
...
0
Aha sedaj moderator pregleduje in cenzurira saj ste očitno dobili že veliko POHVAL na račun idej kratenja pravic. Me zanima kaj - če kaj se bo še pojavilo na portalu. Lahko brišete ljudje so Vam jasno povedali za kaj Vas imamo.
Hinko MUROVEC , september 08, 2009
...
0
citiram:
Peticija Tobačni evro govori o sofinanciranju nevladnih organizacij (NVO), ki delujejo na področju zdravja. To pomeni, da bi se 1 EUR od prodane škatlice cigaret (del trošarine, ki jo od prodaje tobačnih izdelkov dobi država) namenil za izvajanje programov in projektov nevladnih organizacij na področju zdravja v procesih varovanja zdravja, promocije zdravja in zdravstveno vzgojnega dela na področju preprečevanja kroničnih nenalezljivih bolezni in vodilnih dejavnikov tveganja smrtnosti v Sloveniji.

Oprosti gospod, vendar se mi zdi, da je tole en lep BULLSHIT!! Spet bo nekdo na ta račun zaslužil...

Sicer pa sam menim, da te stvari, ki si jih naštel niso niti 1% pomembne! Kaj pa boš promoviral zdravje? Vsaka budala ve, da je kajenje škodljivo, da čips, hitra hrana, alkohol, droge...da so to niso dobre stvari za zdravje!

AMPAK TO JE ODLOČITEV POSAMEZNIKA ALI BO KADIL, PIL, SE DROGIRAL!!!
In nevem kaj imaš tukaj za promovirat... Da bom gledal vaše glupe letake, kjer piše...KAJENJE UBIJA?!

Prosim vas no...
... , september 08, 2009
...
0
Pa še to vam povem...in upam, da bo objavljeno, čeprav je OFFTOPIC!!

Vsak, ki ima 5minut časa bi ustanavljal neka društva! Država nabija davke, dviguje cene...hkrati pa je vse bolj zadolžena!!

KJE JE VES HUDIČEVI DENAR?!?!

Mislim, da bi se najprej morali lotiti pravih težav, ne pa vašega jokanja kako vam dim smrdi!!!
... , september 08, 2009
...
0
GOSPOD MODERATOR kaj boste še odkrili kot zakonito oviro izražanja mišljenja ??
Hinko MUROVEC , september 09, 2009
...
0
Joj, joj, ljudje. Pa zakaj je potrebno toliko nestrpnosti? Predlagam, da si najprej dobro preberete vsebino peticije. Meni je pa zamisel prav všeč. Ali se vam ne zdi bolj pametno, da se del denarja od trošarine (ki je že vračunana v ceni cigaret) nameni za nekaj koristnega nam vsem (kadilcem in nekadilcem), kot pa da zapravljajo denar za svoje politične neumnosti. Sama kadim, ampak pazim, da s to svojo smrdljivo razvado ne motim in zasmrajam ostalih. Mi je pa všeč, da bo nekdo delal na preventivi, ki jo je potrebno usmerjati predvsem na našo mladino (mi smo jim zelo slab zgled). Hvaležna jim bom, da bodo moje otroke odvračali od kajenja. Zavedati se namreč moramo, da veliko mladih, ki kadi, proba tudi droge.Verjamem pa tudi, da se denar iz fundacije ne bo delil kar tako na pamet in da bodo tisti, ki bodo na tem delali, vsak evro pošteno zaslužili. Vsi tisti, ki kadimo že dolga leta, je najbolje, da smo tiho, ker s tem, ko se razburjate, pokadite še več cigaret. Ohranimo mirno kri in vklopimo zdravo pamet, pa bo vsem lažje.
Pia , september 10, 2009
...
0
"159.962,00€ nas stane tale peticija"
Gospod Franc, če že navajate citate, je prav, da si citate tudi preberete. Ker, če bi si prebrali, kaj bo to društvo vse za ta denar naredilo, ne bi brez zveze komentirali.
Pia , september 10, 2009
...
0
Tako, kot so že mnogi veliko koristnega in lepega za naš denar naredili... no ja, saj vsi tisti vikendi, jahte, potovanja, ljubice... je res, to JE nekaj lepega... Zanimivo, kako nam nekateri radi ''pomagajo'' z našim denarjem! Res ste srčki !!
Drugače pa, spoštovana Pia, žal že 30 let kadim, a mi droge NIKOLI ŠE NA MISEL NISO PRIŠLE! Toliko o tej 'povezavi' !
Pa lep dan želim vsem, tudi nekadilcem!!! ;)
Zvone , september 11, 2009
...
0
Draga pia zakaj enostavno ne das vsak mesec cele place namesto evra?
Brane , september 11, 2009
...
0
Ko nekdo ni za vas evro se vam ne zdi primeren komentar in ga enostavno skenslate ze tukaj je razlika vec kot ocitna.
Brane , september 11, 2009
...
0

Lepo da imamo možnost tu na netu reči kakšno še na to temo.

Če pomislim koliko pomaga država ljudem k lepšemu življenju, se mi zdi da so društva po trudu in dejanjih da pomagajo sočloveku še zmeraj bolj pri roki in večinoma pripravljena pomagat vsakomur, ne glede na stranko, politično, predvsem pa pripadnost SLOJU! (Bog pomagaj!)

Danes če nimaš vez in denarja, ne prideš nikamor. Nisem še naletela na društvo, ki bi ga zanimale moje veze, status in plačilo, da bi mi pomagalo. Človek danes nikoli ne ve, kje bo pomoč potreboval, še manj pa kdo bi mu sploh lahko (oz. bil pripravljen) pomagat.

Le toliko.
Tina , september 11, 2009
...
0
noro ljudje 32 let sem že verižna kadilka in tudi pod razno mi ne pride na pamet da bi opustila kajenje razen seveda citiram ko mi bo to moj osebni zdravnik rekel da to pa je res že ogroža moje zdravje potem ja pa še takrat bo to zelo težko.Saj smo kot kadilci tako in takom izobčeni kot da smo kužni in to res?!!nekaterim močno ovira prostor(nekadilcem)ker so uvedli zakon protikadilski pa nekadilcem še ni dovolj.Res nevem zakaj potem prodajajo cigarete ja ljudje božji potem nej tobačno zaprejo in v kioskih nehajo prodajat cigarete če bojo z tem kaj naredili bomo pa čez mejo hodili po cigarete ne?tako kot včasih da se bo nam kadilo pod nosom.Ker na Hrvaškem drastično upada promet bodo ponovno uvedli kadilski zakon ja hvala bogu da so se spomnili kaj takega še malo pa tudi pri nas to storijo živi bili pa vidjeli.Na koncu bojo nam še omejili hrano,pijačo in seks koliko,kaj in kako dolgo lahko sploh kaj delamo.....Ja lepo vas prosim ali je to sploh način tudi kadilci smo navsezadnje ljudje in z nami se pridobi veliko evrov...za konec Zamislite si koliko evrov porabi 4-članska družina na leto denarja pa če je le to škatlica samo 220evra????Pa povejte če kadilci ne skrbimo za državni proračun,dragi moji.....hvala
tanja , september 13, 2009
...
0
Vsem še enkrat toplo priporočam, da si preberete vsebino peticije. Ne mešajte zraven Hrvatov, ker njihov primer s to peticijo nima nobene zveze. Vsem kadilcem priporočam, naj razmislijo, kam se sedaj steka denar od trošarin. Samo malo nakažem: umetniške slike v kabinetih ministrov in vseh njihovih sodelavcev, luksuzna pisarniška oprema, luksuzni avtomobili,... Vse to seveda menjajo ob vsakem mandatu. Ali vas to nič ne moti? S podpisom peticije lahko vplivamo na to, da se bo denar od trošarin preusmeril v preventivo, ne pa da nam ga drugi zapravijo za politični luksus. S to peticijo noben kadilec ne bo dodatno omejen, zatiran, izobčen, drugorazreden, in ne vem kakšne izraze vse še uporabljate. Kadilci bodimo manj egoistični in napadalni, pa nam bo vsem lepo v sožitju.
P.s. "Omejili hrano, pijačo, seks..." Ali seksate tudi povsod, kjer se vam zlušta oz. se vam pojavi potreba? Torej? Ne posplošujte in ne izkrivljajte zadeve.
Podpišimo peticijo, saj je prav, da se denar usmeri v preventivo!
Pia , september 14, 2009
...
0
Dragi kadilci, sami ste si "zakuhali" to gonjo!
Kadite tako, da nekadilcem ne bo treba vdihavati vašega dima, pa sploh ne bodo vedeli, da kadite !
Maja , september 15, 2009
...
0
Draga Maja zakaj se pa vi ne umaknete nekam in tako sploh neboste vedeli da kadimo,pa tudi udihavali neboste tega cigaretnega dima.
Brane , september 15, 2009
...
0
Glede na komentarje in gonjo proti kadilcem (sem kadilec)bi predlagal sledeče:
- Slovenijo preimenujmo v Butale, kajti po mojem smo mi vsi Butalci
Zamislite se kaj država dela z nami mi pa ne reagiramo rajši se ubadamo z življensko nepomembnimi stvarmi
- kakor obstaja bonton in norme lepega vedenja obstaja tudi bonton kajenja
- ne delaj drugim tega kar ne želiš, da drugi delajo tebi(beri ne vsiljuj svojega mnenja za vsako ceno drugim)
Lep pozdrav
Andrej
andrej smrdel , september 17, 2009
...
0
Mirno trdim, da je : gonja proti kadilcem pretirana
- da je v tem veliko pretiravanja
- da so se v tej gonji našli ljudje, ki sovražijo še sami sebe.
- da bi morali vsi upoštevat pravila enakopravnosti

Kam in kako se deli denar, ki ga plačam za cigarete me figo briga, kadil sem v Italiji, Franciji , Avstriji itd. Nikoli me ni motila cena, jaz pač kadim, drugi pije, tretji zapravlja za kozmetiko, četrti za igre na srečo itd.
Vsak ima pravico svoj denar trošit po želji.
Tobak - tobačni dim - je škodliv, O.K., škodlivi so konzervansi, škodliva so škropiva - pesticidi, škodlivi so razni spreji in parfumi, škodliv je alkohol itd.
Smrdi tudi alkohol, parfumiranje prepotenih babnic in mačistov, izpuhi avtomobilov itd.

Zato, prav boj proti tobaku kot razvadi, se strinjam. Toda z vpoštevanjem meja, ki so dopustne.

Drugo je sodelovanje ljudi, ki bi ljudi enostavno preganjali kot Hitler žide zato ker kadijo, ljudi, ki bi vdirali v stanovanja in kratili mojo pravico do zasebnosti v moji lastnini. Če komu smrdi po slabo zgrajenem zračniku naj toži gradbinca ki je tako zgradil ali zamaši tisto luknjo.

Skratka to ni poligon za zlobne zafrustrirane tipe.
Hinko MUROVEC , september 19, 2009
...
0
Kot kadilka se strinjam da nekadilci imajo svojo pravico do zdravega življenja. Za kadilce bi pa prav tako rabili posebne prostore, zima prihaja, marsigdo bo zbolel zaradi kajenja na odprtem.Mislim da tudi mi kadilci imamo pravico na odločitev o svojem zdravju.
Če zbolim od samega kajenja, bom sama kriva - če pa od tega ko sem prisiljena kaditi na mrazu, je kriv še negdo drug...
zemira , september 24, 2009
...
0
Zanimivo, kako kadilci šele zdaj povzdigujete glas glede zdravja: vašega in tistih, ki ne kadijo. A do sedaj se nihče ni vprašal, kako je bilo nekadilcem, ki so vdihavali in še vdihavajo cigaretni dim.
Če se bojite, da boste zboleli ker boste kadili zunaj, pač kadite doma. Ne idite v lokale. Grdo rečemo, ampak, kaj niste tega vsa ta leta govorili nekadilcem. Da če nas dim moti, naj ne gremo v lokale. Tako da lepo prosim!

Če se boste prehladili, ker boste kadili na mrazu, si boste prav tako sami krivi. Nihče vas ne sili, da sploh kadite, kaj šele na mrazu. Tako da: odgovornost in s tem krivda je v popolnosti vaša!

LP!
Ema , september 25, 2009
...
0
Pozdravljeni,
tobačni evro za NVO? Nikakor! Zato, da se bodo razni zavrteži mastili na naš račun? Nobena prohibicija ni dobra. Značilno za družbe, ki imajo globoke probleme je, da najdejo neko skupino ljudi, ter jo nato stigmatizirajo. (...Del besedila odstranjen v skladu s kriteriji medmrežnega bontona, ki veljajo za komentiranje spletne peticije za Tobačni evro (Slovenska zveza za tobačno kontrolo)...).
klemen , januar 05, 2010

Napišite komentar

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Prosimo, da se registrirate, če še nimate uporabniškega imena.

busy